Bedankt voor je aanmelding voor de masterclass 🙂
De zoom-link wordt binnen een paar minuten naar je mailbox gestuurd. Check voor de zekerheid ook even je spambox, mocht je hem niet kunnen vinden 😉
Je moet er natuurlijk nog even op wachten voordat hij ook daadwerkelijk begint.
Terwijl je wacht wil ik je direct al helpen met een waardevol inzicht.
Wist je dat maar 3% van de mensen hun doelen opschrijft? En dat de kans dat je jouw doelen ook realiseert vele malen groter is wanneer je ze opschrijft? En al helemaal wanneer je jouw doelen, je plan en de concrete acties die je van dag tot dag doet op elkaar afstemt?
Wanneer je deze stappen (doel – plan – acties), in de goede volgorde zet voorkom je dat je maanden aan het worstelen bent met een bedrijf dat maar niet van de grond komt. En schiet je niet langer met hagel waardoor je af en toe en op goed geluk een paar klanten krijgt, maar bouw je aan een strategie die jou een constante klantenstroom oplevert.
Wat je in feite doet is je bedrijf een stevige basis meegeven. Zie het als wanneer je een huis gaat bouwen en je start met het leggen van een stevige fundering, zodat je huis niet zal verzakken of zelfs instorten bij de eerste flinke regenbui.
Een stevige fundering onder je bedrijf doet een aantal dingen:
Klanten krijgen wordt veel makkelijker.
Verkopen wordt in eens veel minder spannend omdat je weet dat klanten echt zitten te wachten op je aanbod.
Jij wordt veel zelfverzekerder en dit merk je zowel in je bedrijf als privé.
Je bedrijf komt veel sneller van de grond
Content maken en zichtbaar zijn is eenvoudiger en kost veel minder tijd.
Ondernemen is veel leuker en voelt zoveel makkelijker!
Mocht je het interessant vinden, je kunt voor slechts € 25,-exclusief BTW mijn online training ‘Creëer een constante klantenstroom met een kloppend marketingplan’ aanschaffen.
Deze training bestaat uit een door jou in te vullen format-marketingplan, aangevuld met 5 masterclasses waarin ik stap voor stap uitleg:
Hoe je marketingdoelen stelt die leuk en vooral haalbaar zijn voor jou. En neem ik je mee in het bepalen van marketingacties die hierbij aansluiten;
Op welke manier je zorgt voor een unieke positionering ten opzichte van jouw ‘concurrenten’;
Gaan we aan de slag met jouw content strategie. En maak je een concreet actieplan voor de komende 3 maanden.;
Je bent niet voor niets op deze pagina. En je hebt je niet voor niets aangemeld voor de masterclass. Je hebt een droom, grote ambities en het wordt tijd om ze te realiseren.