Bedankt voor het downloaden van mijn gratis ebook! 🙂
Je ontvangt hem binnen 5 minuten in je inbox. Check voor de zekerheid ook even je spam- of reclamemapje als je niks ziet.
Terwijl je wacht op het Ebook wil ik je direct al helpen met een waardevol inzicht.
Wist je dat je jouw doelen veel sneller en makkelijker haalt wanneer je deze doelen, je plan en de concrete acties die je van dag tot dag doet op elkaar afstemt?
Wanneer je deze stappen, in de goede volgorde zet voorkom je dat je maanden aan het worstelen bent met een bedrijf dat maar niet van de grond komt. Of dat je voor de zoveelste keer het wiel probeert uit te vinden, terwijl al zoveel ondernemers dat voor jou gedaan hebben. Ook schiet je niet langer met hagel waardoor je af en toe en op goed geluk een paar klanten krijgt, maar bouw je aan een strategie die jou een constante klantenstroom oplevert.
Wat je in feite doet is je bedrijf een stevige basis meegeven. Zie het als wanneer je een huis gaat bouwen en je start met het leggen van een stevige fundering, zodat je huis niet gaat verzakken of zelfs instorten bij de eerste flinke regenbui.
Een stevige fundering onder je bedrijf doet een aantal dingen:
Klanten krijgen wordt veel makkelijker.
Verkopen wordt in eens een stuk minder spannend omdat je klanten echt zitten te wachten op je aanbod.
Jij wordt veel zelfverzekerder en dit merk je zowel in je bedrijf als privé.
Je bedrijf komt veel sneller van de grond
Content maken en zichtbaar zijn is eenvoudiger en kost veel minder tijd.
Ondernemen is veel leuker en voelt zoveel makkelijker!
Mocht je het interessant vinden, je kunt voor slechts € 25,-exclusief BTW mijn online training ‘Creëer een constante klantenstroom met een kloppend marketingplan’ kopen.
Deze training bestaat uit een door jou in te vullen format-marketingplan, aangevuld met 5 masterclasses waarin ik stap voor stap uitleg:
Hoe je marketingdoelen stelt die leuk en vooral haalbaar zijn voor jou. En neem ik je mee in het bepalen van marketingacties die hierbij aansluiten;
Op welke manier je zorgt voor een unieke positionering ten opzichte van jouw ‘concurrenten’;
Gaan we aan de slag met jouw content strategie. En maak je een concreet actieplan voor de komende 3 maanden.;
Je bent niet voor niets op deze pagina. En je hebt niet voor niets mijn Ebook aangevraagd.